Heipä hei! 

Elikkäs, elämää ruudullisella sohvalla tulee olemaan päiväkirjamainen blogi. Jossa kertaan päivän tai muutaman mietelmiä ja tekemisiä. 

Tällä hetkellä vietän valitettavasti työtöntä elämää, omaan asuntolainen, auton ja kaksi kissaa. Elämässäni tärkeintä on perhe ja ystävät. Aika klisee mutta tosiasia. 

Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi edes harkinnut kirjoittavani yhtään mitään, yhtään mihinkään. Rakastan kirjoittamista, mutta se nyt on jäänyt vähän sivulle kun tässä elämän varrella on ollut vaikka ja mitä kohelluksi.

 

Hieman itsestäni ja omasta historiasta alkuun.

Siis, olen tällä hetkellä 21 ja asun siis omassa (tai pankin) asunnossa pienessä tuppukylässä jossa ihmiset rakastavat juoruilua. Niinkuin varmasti monessa muussakin paikassa. Itse olen ollut kerran kihloissa, ja asunut entisen mieheni kanssa yhdessä. Tällä hetkellä elämääni ei kuulu poikaystävää, enkä tiedä haluaisinko edes sellaista juuri nyt. Minulla on muutama oikein hyvä ystävä, joiden kanssa teemme vaikka mitä. Suurin osa heistä tosin on miehiä sillä heidän kanssa on paljon helpompi olla, riippuen ihmisestä tietenkin, mutta yleensä. Ja niinkun aiemmin mainitsin niin olen tosiaan työtön ollut nyt kaksi kuukautta, sen tosin annan itsellenni anteeksi sillä en ole kesälomaa viettänyt viimeiseen viiteen vuoteen, jotenka minulla on ainakin ollut aikaa tässä itselleni ja omille menoille. Tässä vielä mietin että pitäisikö ihan lähteä vaikka opiskelemaan vai mitä sitä rupeaisi tekemään.

Ruudullinen sohva on kotini ensimmäisistä ulko-ovesta kannetuista huonekaluista. Ruudullisella sohvalla on tehty kaikki maailman tärkeimmät päätökset ja mietitty maailman ihanimpia ja kamalampia asioita, joten kuvaa minua ja blogiani melkoisen hyvin.

Kooltani olen suurehko, en kaikista suurin mutten kaikkein pieninkään nainen. Lyhyt minä kyllä olen. Ystäväni ovat haukkuneet sosiaaliseksi, ymmärtäväiseksi, huumorintajuseksi ja hulluksi, kai ne nyt suurimmalta osin pitävät paikkansa. Omaan elämään kuuluu myös vahvasti musiikki, ei enää niinkään itse soittaminen tai laulaminen mutta ilman musiikkia en varmasti olisi edes täällä. Erillaiset biisit ja genret ovat mukavia, siispä voin kuunnella heviä tai rap-musiikkia. Minulle ei ole mitään väliä kunhan saan sanoista selvää. Jos en saa niin tuskin pidän kyseisestä kappaleesta. 

 

Mutta tässä kaikki tällä kertaa.

Palailen huomenna taas! 

Terkuin: Tipsuhh-